Vilken fredag! Först härligt team-möte med mina tjejer i Kristianstad. Kick-off med bastu, fotvård och brainstorming. På kvällen en tre-timmars Kundalini-yoga myskväll. Meditationspass med Bhai Himat Singh, en fantastisk yogaguru.

Har alltid innan haft svårt med meditation, eller rättare sagt nästintill bestämt mig att det är inget för mig. Eftersom mitt nyårslöfte är att släppa taget bestämde jag mig för att prova. Och vilken tur att jag vågade. Där satt jag på min matta fullständigt avslappnad men ändå fullt medveten. Jag var utanför kroppen och såg norrsken. Varenda hudcell upplevde ett sådant välbehag att jag nog aldrig upplevt likadant. Det går inte att beskriva så här i efterhand hur det var. Men med risk för flumvarning så kan jag säga att jag upplevde något större. Fantastiskt. Annorlunda.

Efteråt tomatsoppa och sallad på Spelabäcken med underbara Linda och några andra som deltog i kvällens program. Mys fredag!

