Rastlös. Mannen frågar vad jag grubblar över. Hostar nämligen. Förbenade astman. När kortisolnivåerna höjs kommer den dundrandes. Knappast smygandes. Astman är presterarens röst.

Nervös. Över att det inte ska ordna sig ändå. Våga leva i ovisshet. Mitt mantra som jag hela tiden repeterar. Det och Tillit.

Letar efter nycklar. Efter små berättelser utifrån och inifrån som visar mig tydligare vilken väg  jag ska ta. Idag är jag inte kaxig.

Surfar in på hemnet; Till Salu: Citta Sant Angelo, Abruzzo VINGÅRD 6 ha, Citta Sant Angelo – äldre livfull stad med karaktär, nära till allt, panoramautsikt, 15 min till Adriatiska havets sandstränder…. Fakta Bostadstyp: Villa Område: Abruzzo Gatuadress: Citta Sant Angelo Pris: 485 000 euro Boarea: 240 m²

Undrar om detta är en nyckel. Plötsligt känns allt väldigt underhållande.

