Trött efter konferensen i Holland i helgen. Trött efter många intryck och många avsked. Bekräftelse på att jag kan mitt yrke. Bekräftelse på att det är dags att ta en paus och fundera djupare över vad jag vill göra. Skön känsla.

Söndag. Fina Linda hämtade mig och vi körde kringelikrok till Kivik. Kate Magic. En vacker och fantastisk Raw inspirationskälla mötte oss. Diamanttatuering mellan brösten. Finaste tantklänningen. Långt ifrån Buckét-residence.

Kate har varit Raw i 18 år. Vilken utstrålning. Vilken livsgnista. Vilken underbar brittisk dialekt. Den ena rätten avlöste den andra. Superfoods. Kakao ända in i benmärgen. Afternoon tea för hela slanten. Fast så nyttig. Hur kan nyttigt vara så mäktigt? Tog med mig mycket kunskap och också insikten om att allt Raw inte är för mig. För mycket Maca pulver och Cacaonibs gör mig hög. Speedad så in i helgoland. Och jag vill vara mer grounded. Jordad av maten. Hitta lugnet.

Idag fortsätter det. På kvällen. Filosofin om Raw i Malmö. Tacksam över att jag slipper bli proppmätt på choklad. Tacksam över att jag får träffa Kate igen. Denna fantastiska kvinna. Innan hon spinner vidare.

http://www.rawliving.eu/

